Klachten

Wat doe ik als ik een klacht heb?

Wanneer u een klacht heeft over vanNienke sieraden, de werkwijze, onze service of over een product dat u via deze website heeft gekocht, dan vragen wij u om contact met ons op te nemen.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht rechtstreeks aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Heeft u een klacht die met spoed door ons moet worden behandeld, dan kunt u contact opnemen met Michel van Doorn van vanNienke sieraden.

Direct contact kan via email info@vannienkesieraden.nl of via telefoonnummer 06-48 79 75 00 ( 09:00 tot 21:00 )

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar vanNienke sieraden bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).